Lansering av ny GDQ Management – plattform

Vi på GDQ Associates har under en längre tid jobbat med att förnya och förbättra My GDQ Management – plattformen där du kan hantera, administrera och hålla koll på dina grupper och mätningar. 

Det är med glädje som vi vill meddela att den nya plattformen kommer att lanseras den 7e december 2020. För att logga in på den nya plattformen ska du använda ditt befintliga användarnamn. Du kommer behöva ange ett nytt lösenord första gången du loggar in.

Grupper, mätningar och rapporter som du har på den befintliga plattformen kommer att flyttas över till ditt nya konto.

Nya My GDQ Management

Förutom ett visuellt ansiktslyft och förbättrad användarvänlighet kommer du på den nya plattformen även att kunna:

  • Schemalägga dina utskick och hålla koll på utvecklingen genom att aktivera påminnelser.
  • Välja att skicka ut enkäten och generera GDQ- rapporten på olika språk.
  • Välja att jämföra din grupps resultat gentemot svenska, amerikanska eller globala normvärden.
  • För varje medlem välja om enkäten ska skickas online eller tillhandahållas i pappersform.
  • Få resultaten presenterade i en interaktiv Power- pointpresentation med ny design och reviderat innehåll.
  • Addera ett personligt meddelande till standardiserad text med personlig kod och länk till enkäten.
  • Skapa mappar för att strukturera dina grupper och mätningar.
  • Följa status för varje mätning respektive mätningsdeltagare.
  • Ta del av video-tutorials och andra verktyg för att underlätta GDQ-processen.